Punih devet godina Korejci su radili na svom prvom superautomobilu: model "spira" biće, nakon četiri generacije prototipa, konačno predstavljen ovog leta. Iako se u prvim najavama spominjao V8, "spiru" kompanije "Oulim motors" će ipak pokretati "Hjundaijev" motor V6 od 2,7 litara, uparen sa šestobrzinskim ručnim menjačem. Motor će biti dostupan u četiri verzije različite snage i obrtnog momenta. Osnovni model, V6 razvija 173 konja i 245 Nm, turbo verzije imaju 326, odnosno 402 konjske snage, a najsnažnija verzija "ex" čak 500 konja. Najslabija "spira" do stotke ubrzava za 6,8 sekundi, ali besnom "exu" je za to potrebno svega 3,5 sekundi, a on probija i magičnu granicu od 300 kilometara na sat. Karoserija je izrađena od ugljeničnih vlakana, sa čeličnom šasijom, tako da je težina automobila oko 1.200 kilograma.
Punih devet godina Korejci su radili na svom prvom superautomobilu: model "spira" biće, nakon četiri generacije prototipa, konačno predstavljen ovog leta.
Iako se u prvim najavama spominjao V8, "spiru" kompanije "Oulim motors" će ipak pokretati "Hjundaijev" motor V6 od 2,7 litara, uparen sa šestobrzinskim ručnim menjačem.
Motor će biti dostupan u četiri verzije različite snage i obrtnog momenta.
Osnovni model, V6 razvija 173 konja i 245 Nm, turbo verzije imaju 326, odnosno 402 konjske snage, a najsnažnija verzija "ex" čak 500 konja.
Najslabija "spira" do stotke ubrzava za 6,8 sekundi, ali besnom "exu" je za to potrebno svega 3,5 sekundi, a on probija i magičnu granicu od 300 kilometara na sat.
Karoserija je izrađena od ugljeničnih vlakana, sa čeličnom šasijom, tako da je težina automobila oko 1.200 kilograma.
Cena ovog modela, koji se većim delom ručno izrađuje, još nije definisana.